Polityka jakości

Firma SAT zajmuje się tworzeniem, rozwojem i sprzedażą oprogramowania oraz usług IT wspierających dostępność cyfrową. Oferuje także wsparcie posprzedażowe, szkolenia i konsulting w zakresie dostępności oraz sztucznej inteligencji. Jej rozwiązania umożliwiają automatyczne monitorowanie zgodności z międzynarodowymi standardami dostępności i wspierają klientów w spełnianiu wymogów prawnych.

Dążąc do ciągłego podnoszenia jakości oferowanych usług oraz zajęcia znaczącej pozycji na rynku, podjęta została decyzja o wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2015. Decyzja ta wynikała z faktu, iż działając w oparciu o wymagania Klientów – spełnienie ich potrzeb i oczekiwań jest najwyższym celem.

Realizacja Polityki

Politykę Jakości w odniesieniu do świadczonych usług realizujemy poprzez:

  • Wdrożenie i utrzymanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2015.
  • Zapewnienie, że oferowane usługi oraz tworzone oprogramowanie jest zgodne ze stawianymi wymaganiami i posiada najwyższą jakość.
  • Zapewnienie odpowiednich warunków technicznych do projektowania i tworzenia oprogramowania oraz świadczonych usług szkoleniowo-konsultingowych.
  • Zapewnienie, że oferowane usługi są realizowane przez personel o najwyższym stopniu kompetencji i kwalifikacji.
  • Ciągłe rozwijanie oferty i podnoszenie jakości usług oraz oprogramowania.

Ciągłe Doskonalenie

Mając na uwadze fakt, iż rozwój i ciągłe doskonalenie jest kluczowym obszarze w realizacji strategii, zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia SZJ i jego procesów oraz osiągnięcia zgodności z całością wymagań stawianych Organizacji, w tym obowiązujących wymagań prawnych, przepisów i Klienta. Najwyższe Kierownictwo zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich zasobów na realizację Polityki.

Dokumenty

Polityka jakości [PDF]